Samenwerkende partners

STRAS

2016-Heden/ Project Stoere Stemmer
Het stemmen toegankelijk maken voor mensen met een beperking. We hebben samen een workshop ontwikkeld en ons G-KRACHT panel heeft de workshop gegeven bij 6 woonvoorzieningen en leerbedrijven.
www.stras.nl

Movisie en Prisma

2015-2017 / Project Praat met mij
De gereedschapskist Praat met mij is ontwikkeld door stichting ABRI in samenwerking met stichting Movisie en stichting Prisma. Het project is tot stand gekomen dankzij de Pier de Boer-prijs 2015 van Stichting SPZ en dankzij de gemeente Almere. Het thema van de Pier de Boer-prijs 2015 was medezeggenschap en betrokkenheid van mensen met een verstandelijke beperking in het transitie- en transformatieproces, in het bijzonder op gemeentelijk niveau.
www.movisie.nl
www.stichtingprisma.nl

Triade Vitree

1990-Heden
Met Triade Vitree heeft ABRI verschillende projecten gedaan. In 2016 en 2017 is Triade nauw betrokken bij o.a. het G-KRACHT panel.
www.triade-flevoland.nl

Haddock Watersport

2007-Heden
ABRI organiseert samen met ABN AMRO 2x per jaar een zeildag. Haddock levert de zeilmaatjes en zorgt voor een gezellig onderkomen.
www.haddockwatersport.nl

VMCA