Stichting ABRI

Sinds 1988 organiseert de stichting ABRI (Almeerse Belangengroep voor Recreatie en Integratie verstandelijk gehandicapten) activiteiten voor mensen met een verstandelijke beperking, hun ouders/verzorgers, verwanten en belangenbehartigers.

Stichting ABRI is als het ware een spin in het web. ABRI is wendbaar, kan en wil snel reageren op vragen die leven bij de doelgroep en hun belangenbehartigers. ABRI doet graag mee bij nieuwe initiatieven, wil kennis delen en meedoen met activiteiten die de participatie van de doelgroep bevorderen. ABRI denkt graag mee bij nieuwe ‘beleids’-ontwikkelingen in de zorg- en welzijnssector. Daarnaast leveren wij een bijdrage aan eenmalige evenementen, en vernieuwende en uitdagende projecten. Samenwerking staat bij ons hoog in het vaandel.

Nieuws

Nieuws plaatsen wij op onze Facebook-pagina. Hieronder staan de meest recente berichten. Wil je meer zien en/of reageren op een bericht, ga dan naar onze Facebook-pagina.

Stichting ABRI04/12/2018 @ 10:42

Vrijdag 14 december Time Out Disco.
Trek je mooiste kleren aan voor onze laatste Disco feest van dit jaar.

Stichting ABRI04/12/2018 @ 10:38

Stichting ABRI23/11/2018 @ 13:20

OPROEP

Wil jij ook assistent bakker worden?

Stichting Zorgbakkerij Almere begon in september 2018 voorzichtig met 1 groep en twee dagdelen. Dit heeft positief uitgepakt. Het goede nieuws is dat vanaf 1 januari 2019 meerdere groepen en nieuwe ‘assistentbakkers’ bij de zorgbakkerij kunnen komen werken.
Kom jij gezellig bij ons werken? Leren koek, taart en brood bakken? Alles wat we maken wordt in een echte bakkerswinkel verkocht in Almere Stad.
Deelnemers met een PGB zijn welkom om het (banket)bakkers vak te komen leren.
Heb je geen PGB en lijkt het werk je leuk? Neem dan toch even contact op. Voor aanmelden en meer informatie over de Zorgbakkerij ga naar: www.zorgbakkerijalmere.nl.